Keresés...

Lusta kémek (12)


Nagy filmek állítólag csak kemény munkával születnek. Az U.N.C.L.E. embere (The Man from U.N.C.L.E, hazai bemutató: augusztus 20.) a nyár legjobb stílusú, legmenőbb filmje lesz: Guy Ritchie kémtörténetében megelevenedik minden, ami jó volt a hatvanas években. Egy szovjet és egy amerikai ügynök összefog, hogy megmentse a világot, és közben csajoznak, bunyóznak és elképesztő autókat törtnek össze – de nem erőltették meg magukat. És ezt nemcsak azért jelenthetjük ki, mert a világ legszebb tájain forgathattak, hanem azért is, mert a szovjet szuperkémet alakító Armie Hammer bevallotta.

„Tudom, hogy más színészek tanárokkal, edzőkkel, katonai kiképzőkkel dolgoznak, de az én orosz akcentusom egyszerűen a YouTube-ról származik – vallotta be egy tévéműsorban.” – Guynak így is tetszett. A rendezőnk egyébként is elképesztő laza fickó. Az első szereposztó meghallgatásomra a házában került sor. Bebifláztam a szöveget, izgultam nagyon, ő meg az úszómedencéje mellett, fürdőgatyában heverészve fogadott. Ott kezdtünk beszélgetni a filmről. Én zakóban, ő vizesen. Rögtön éreztem, hogy jól ki fogunk jönni egymással…

Az U.N.C.L.E. embere legkisebb autója Budapesten! Guy Ritchie megtúráztatta a Trabikat, ennek kapcsán csütörtökön egy remek esemény részesei lehettek a rajongók…



 
Elejére!